Monday 20 October 2008

october 13, 2005

october 13, 2005..my last post in my old blog. yup this is my second blog. tetiba je. tgh surf² tejumpa lak blog lame aku. ehe. lame giler kot. 2005 siot. mesti mase tuh aku muda riang ria kanak-kanak gembira.

i found this in my old post:
mak aku penah cakap, "kite akan taw kalo orang tue sayang kat kite, bile kite saket dia sanggup amik cuti jage kite pagi, siang, malam. bile kite susah dia senantiase ade sebelahkite. bile kite perlukan pertolongan, dia hulurkan bantuan tanpa bekire".

ehe..tak igt lak mak aku ade pesan cenggitu..uhu.

i found this too:
psstt.. ade kala nye bintang tidak berkelip. aku silap! aku penah bitaw someone,"walo ape yang terjadi, bintang tetap berkelip!"

maap ye pada org yg terlibat..aku silap. bintang sentiase bersinar. kita yang tentukan samada ia bersinar atau tidak..
.


No comments: