Saturday 22 March 2008

~sapi~

time tuh bese je ag..tade la terok sgt..bese-bese je..bak kate meka suam-suam kuku..baru sket je aku study nih..sok ade test pule..then budak uma ajak makan. jam di screen menunjukkan kul 11:oo malam.

nana: jum g makan nak..lapa la.
aku: ala..banyak ag aku na kaver nih..tapaw bole..
sapi: jum je la..kejap je..
aku: tuh fara ngan pari ajak la skali.

so ktorg pun siap-siap na g makan. bole tahan ag time tuh. antibodi aku maseh kuat gak la time tuh. takuat pun aku wat-wat kuat "bole nih bole nih" dalam ati aku berkate-kate..ehe. lambat pule nasik aku nih. dabis makan balik la. sambung balik mane aku stop. huih..tatahan dah..tdo ar..redha je la sok..waktu itu dah kul 2:30 pagi. na tdo taleh pule badan terase semaken panas, pernafasan semaken laju, kepale semaken pening..ape na wat cube gak tok tdo. tah bape lame aku tdo tataw la. tetiba ada pule tah sape sentuh leher aku. tekejot aku..upernyer Sapi.

sapi: weh panas nye badan ko?!
aku: haaa...tahla. (panas la tahik..uhu)
sapi: aku basah kan badan ko ek..
aku: erm..
sapi: makan antibiotik aku ek.
aku: erm..

Sapi..Sapi..time kaseh ye..sayang ko!!

No comments: